باشگاه سپاهان با جذب دو بازیکن لیگ برتری به خریدهای داخلی خود در بازار تابستانی پایان داد.

رونمایی از دو خرید نهایی و پایان؛ سپاهان هفت ستاره داخلی خرید!

به گزارش قدس آنلاین، سپاهان به دلیل در پیش بودن مسابقه حساس پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات و حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی، فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات تابستانی داشت تا بتواند بهترین مهره‌ها را به خدمت بگیرد و کیفیت بهتری نسبت به سالیان اخیر به نمایش بگذارد که هفت سهمیه خود را تکمیل کرد.

باشگاه سپاهان که پیش از این با مذاکرات مستمر و فعالیت زیاد در نقل و انتقالات توانسته بود مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی را به‌عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت بگیرد و محمدامین حزباوی را از السد جذب کند، دو بازیکن دیگر که در فصل اخیر در پرسپولیس و شمس‌آذر عضویت داشتند را هم به تیمش اضافه کرد.

باشگاه سپاهان که در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود بود و تمرکز زیادی روی جذب یک مدافع چپ گذاشته بود، دو خرید نهایی لیگ برتری‌اش را در عقب زمین انجام داد و توانست وحدت هنانوف، بازیکن تاجیک پرسپولیس و حسین گودرزی، بازیکن جوان شمس‌آذر قزوین را به خدمت بگیرد.

سپاهان با جذب لیموچی، محبی، حردانی، آقایی‌پور، حزباوی، هنانوف و گودرزی، ازهفت سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرد و بنابر گفته مدیرعامل این باشگاه، حالا تمرکزش را روی جذب مهره‌های خارجی با کیفیت می‌گذارد تا پرقدرت‌تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.